Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΛΕΦ. ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΗΜΟΥ


Σύμφωνα με την απόφαση της ανάθεσης του συμβολαίου συντήρησης του τηλεφωνικού κέντρου αναγράφεται ότι απαιτείται η προληπτική και διορθωτική συντήρηση, η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας backup των αρχείων του τ/κ, διαρκή τηλεφωνική υποστήριξη, και διασύνδεση με την εταιρία για απομακρυσμενη τεχνική υποστήριξη.
Στην παρ. 4 αναφέρει ότι η ανάδοχος εταιρία υποχρεούται να εκτελέσει την εργασία εντός ενός μηνός.
Ρωτάμε λοιπόν:
Ολες οι παραπάνω εργασίες είναι για ένα μήνα το χρόνο?
1.       Η προληπτική και διορθωτική συντήρηση θα γίνει τον 1ο  μήνα της ανάθεσης?
2.       Το backup των αρχείων δεν γίνεται μετά από κάθε προγραμματισμό?
3.       Μηπως τίθεται το όριο του ενός μήνα για να εξοφληθεί ο ανάδοχος ?
4.       Το ποσό των 4.300 ευρώ δεν είναι σχετικά μεγάλο?  Δεν μιλαει η αναθεση για ανταλλακτικά !!! Μόνο για εργατικά
Αν τα ανακεφαλαιώσουμε έχουμε επισκεψη τεχνικού και έλεγχο του Τ/Κ, διόρθωση προγραμματισμού, δημιουργία αρχείου αντιγράφων ασφαλείας του προγράμματος του Τ/Κ και τέλος αυτά.

Από εκεί και πέρα έχουμε αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα τηλεφωνική υποστήριξη για την επίλυση του ( ξέρετε πάτα αυτό ή εκείνο κλπ) και αν επίσης χρειαστεί κάτι επιπλέον σε επίπεδο προγραμματισμού  με την μέθοδο του downloading , σύνδεση του Τ/Κ με υπολογιστή του αναδόχου και απομακρυσμένο προγραμματισμό, εργασία που παρέχεται σχεδόν πάντα δωρεάν σε μεγάλους πελάτες από τις εταιρίες για να κρατούν επαφή και να κάνουν τη επιτόπια συντήρηση και προμήθεια ανταλλακτικών.


Δηλαδή πόσες επισκέψεις και εργατώρες πραγματοποίησε  βάσει του συμβολαίου το περασμένο έτος η εταιρία και πόσες βλάβες είχε και χρειάσθηκε ανταλλακτικά  το τηλεφωνικό κέντρο του δήμου?
Πόσο κόστισε η λειτουργία του το 2011
Γιατί τουλάχιστον ο προ-απαντητής όταν παίρνω εγώ και καλώ τον δήμο υπολειτουργεί και μπορείς να πιάσεις μόνο το γραφείο των γραμματέων του δημάρχου.
Θα μου πείτε βέβαια ότι έχουμε ότι καλύτερο ALCATEL LUCENT και έχουμε απευθυνθεί στον εξουσιοδοτημένο.
Υπάρχουν πολλοί εξουσιοδοτημένοι αλλά με 1580 Ευρώ παίρνεις καινούργιο Τ/Κ ALCATEL LUCENT

Για να ανακεφαλαιώσουμε:
Αν επέλεγα εγώ θα ζήταγα τουλάχιστον 50 % έκπτωση στο συμβόλαιο συντήρησης, οπότε 1.800 Ευρώ πλέον ΦΠΑ και πολλά είναι, δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη και downloading και επιπλέον βεβαιωμένη έκπτωση 30% επι των τιμών ανταλλακτικών της μητρικής αντιπροσωπείας του Τ/Κ
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΘΕΙ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΙΣΧΝΩΝ ΑΓΕΛΑΔΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΤΟ Τ/Κ  ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙ

ΣΧΟΛΙΟ ΠΛΑΤΕΙΑΣ: Ο ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ. ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΟΣ! ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΝΑΔΕΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ. ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΑΣ - ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ - ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΤΕ;;; (εμείς είμαστε πάντα φιλόξενοι σε όλους.)
Τα στοιχεία του συμπολίτη μας είναι στην διάθεσή μας οπότε μην αμφισβητήσετε ΧΑΖΑ την εγκυρότητά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου