Ακρόπολις 9.6.1957
|
Κι επειδή δεν υπήρχε άλλη λύσις, όπερ και εγένετο. Το ΕΣΥ ήρθε αργότερα μεν, αλλά μέχρι κι ο Ομπάμα το ζήλεψε και μας αντιγράφει πλέον ασύστολα.
Αθηναϊκή 10.7.1965
|
Μέχρι δηλαδή το 1968 το μετρό θα ήταν έτοιμο, αν μετράμε καλά. Ας δούμε τι έγινε το 1968.
Ελεύθερος Κόσμος 22.12.1968
|
Απογευματινή 6.1.1970
|
Ακρόπολις 2.9.1972
|
Απογευματινή 8.5.1973
|
Ακρόπολις 29.3.1975 |
Βραδυνή 14.8.1976
|
Βραδυνή 4.12.1979
|
Απογευματινή 26.8.1968 και 11.4.1973 αντίστοιχα.
Απογευματινή 24.4.1969
|
Ναι καλέ, η Αττική Οδός είναι. Θα αρχίσει λέει να κατασκευάζεται το 1974...
Δεν θα το χαλάσουμε τώρα για το αν είναι γέφυρα ή σήραγγα. Σημασία έχει το "συντόμως".
Απογευματινή 3.12.1974 και Βραδυνή 26.6.1979
Ακρόπολις 12.7.1978. |
Αφού το εδήλωσεν ο πρωθυπουργός...
Έθνος 6.5.1955 & Ακρόπολις 17.6.1976.
Μέσα σε μια εικοασετία, ένα μεγαλόπνοο έργο επερατώθη.
Ακρόπολις 18.7.1947
|
Αλλά αυτοί οι κερατάδες οι Φράγκοι (ουστ!) δεν μας δίνουν συμπληρωματική βοήθεια και πρέπει να διαπραγματευόμαστε αυτές τις ρημάδες τις "δόσεις"...
Ύστερα από όλα αυτά τα μεγαλειώδη γιατί αγανακτείτε;
Γιατί διαμαρτύρεστε; Γιατί νιώθετε ανασφάλεια για το μέλλον; Μήπως είστε λιγουλάκι αχάριστοι;
Για σκεφτείτε το λίγο.
Ίσως παρηγορηθείτε με τη σκέψη ότι ακόμα και πριν από μισό αιώνα plus υπήρχαν αντίστοιχοι ανικανοποίητοι και "αγανακτισμένοι" σαν και σας, που ξεσηκώνονταν από τους οργίλους κήνσορες των (τότε) ΜΜΕ
Έθνος 8.7.1952
|
Το "αργά" βέβαια είναι κάτι σχετικό. Η συντριπτική πλειονότητα αυτών που διάβασαν το ανωτέρω δημοσίευμα στο Έθνος του 1952 είναι σήμερα στα θυμαράκια. Είτε έχοντας αντιδράσει, είτε όχι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου