Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Η ΠΡΩΤΗ (ΜΗ) ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΗ - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ (Τα boldaρίσματα δικά μας)

Κανονιστική διάταξη για την αναστολή έκδοσης νέων αδειών ΚΥΕ στο τμήμα του κέντρου του Χαλανδρίου που ανακηρύσσεται κορεσμένο.

Η έκδοση της παρούσας κανονιστικής απόφασης γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 79 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006) «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων»(Φ.Ε.Κ. 114/τ. Α΄ /08-06-2006), σύμφωνα με το οποίο οι δημοτικές και κοινοτικές αρχές ρυθμίζουν θέματα της αρμοδιότητάς τους εκδίδοντας τοπικές κανονιστικές αποφάσεις στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας , με αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων πού λαμβάνονται με την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών τους.

Επί πλέον στο ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτη»(ΦΕΚ 87/Τ. Α΄/07-06-2010) και στις διατάξεις του άρθρου 73 περί της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και των αρμοδιοτήτων αυτής ορίζεται στην παρ. 1Β ότι η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής εισηγείται στο Δημοτικό Συμβούλιο μεταξύ άλλων το σχέδιο κανονιστικών αποφάσεων των άρθρων 79 και 82 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων.

Συνεπώς στα πλαίσια του άρθρου 79 παρ 2 του ΚΔΚ στο οποίο ορίζεται ότι για τη διαμόρφωση της εισήγησης η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής λαμβάνει υπ΄όψη της τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις των αρμοδίων κοινωνικών και επαγγελματικών φορέων και ομάδων πολιτών της περιφέρειας του Δήμου με τους οποίους έρχεται σε διαβούλευση, καθώς και τυχόν ειδικές μελέτες πού έχουν εκπονηθεί για την αντιμετώπιση των ανωτέρω ζητημάτων, ο Δήμος κάλεσε σε δημόσια διαβούλευση τους αρμόδιους κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς και ομάδες πολιτών.

Με βάση τα προηγούμενα από όπου προκύπτει το αναφαίρετο δικαίωμα της ΕΠΖ να εισηγείται κανονιστικές διατάξεις και με βάση:

1. Την διαβούλευση μετά από κάλεσμα του προέδρου της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής με τα καταστήματα των πεζοδρόμων και με το προεδρείο του συλλόγου τους στο κτήριο των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στις αρχές Οκτωβρίου.
2. Την παρουσίαση της μελέτης κορεσμού του κέντρου στην συνέλευση του Σωματείου Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Χαλανδρίου καθώς και της παρούσης κανονιστικής στις αρχές Ιουνίου
3. Την ηλεκτρονική επιστολή με προτάσεις επί των κανονιστικών που αποστάλθηκε στις 11/6 στον πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής από το εν λόγω σωματείο.
4. Την επιστολή του Αστυνομικού Τμήματος με αριθ. Πρωτ. 17173 / 17-6-2015 που αφορά σχολιασμό και προτάσεις για τις κανονιστικές διατάξεις
5. Την επιστολή της ΔΕΔΔΗΕ με αρ. πρωτ. 13/728 - 21/5 σχετικά με τις διακοπές ρεύματος στο κέντρο της πόλης την περίοδο των γιορτών των Χριστουγέννων του 2014
6. Την διαβούλευση με τους κατοίκους του κέντρου στην ίδια αίθουσα την 1/4/2014 όπου υπήρξε συζήτηση για τα ζητήματα των ΚΥΕ
7. Την σειρά μετρήσεων για τις συνθήκες στάθμευσης στο κέντρο και την εκτίμηση του κυκλοφοριακού φόρτου από την σύμβουλο μελετητή συγκοινωνιολόγο του δήμου Χαλανδρίου Α. Μαυρογιώργη
8. Τις δύο σειρές μετρήσεων θορύβου σε 32 συνολικά σημεία νυχτερινές ώρες από ερευνητές του Εργαστηρίου Ακουστικής τεχνολογίας του τμήματος των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ
9. Την οργάνωση από το τμήμα Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας του αρχείου ειδοποιήσεων και καταγγελιών του δήμου Χαλανδρίου προκειμένου να εξαχθούν στατιστικά στοιχεία για αυτό
0. Την βοήθεια της ομάδας ελέγχου που έχει ιδρυθεί από την αρχή της χρονιάς όπου με την καθοδήγηση της ΤΥ οργανώθηκαν το σύνολο των καταγραφών της υφιστάμενης κατάστασης (απογραφή ΚΥΕ, καταγραφή θαμώνων

Η τοπική αυτή κανονιστική απόφαση συνιστά ‘αυτοδέσμευση’ του Δήμου σχετικά με τον τρόπο πού θα ασκήσει δια των αρμοδίων οργάνων του την διακριτική του ευχέρεια βάσει του νομικού πλαισίου για την αδειοδότηση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και βάσει των εξουσιοδοτικών διατάξεων του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων.

Σύμφωνα με την προσαρτώμενη μελέτη τεκμηρίωσης (Μελέτη κορεσμού ΚΥΕ ) που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παρούσας κανονιστικής παρατηρείται ιδιαίτερα υψηλή συγκέντρωση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος στις κατηγορίες «Εστίαση» – «Αναψυχή» σε συγκεκριμένα οικοδομικά τετράγωνα και οδούς της περιοχής του Κέντρου της πόλης.

Τεκμηρίωση – πλήρης εμπεριστατωμένη μελέτη κορεσμού

Συγκεκριμένα με βάση τα στοιχεία της εν λόγω μελέτης όπως αυτά παρουσιάζονται σε αυτήν όπως :

1. Την καταγραφή των υπαρχόντων ΚΥΕ στο κέντρο της πόλης όπου σε σύνολο 237 υπαρχόντων ΚΥΕ υπάρχουν 88 καταστήματα Εστίασης και 85 Αναψυχής Καφέ Μπαρ (ΜΚ – κεφ 2 σελ 6-7)
2. Την ανάπτυξη των ΚΥΕ σε 43 οικοδομικά τετράγωνα του κέντρου σύμφωνα με το αντίστοιχο γράφημα (ΜΚ – κεφ 2 σελ 9)
3. Την καταγραφή του συρρέοντος κόσμου στο κέντρο του Χαλανδρίου όπου μετρήθηκαν πάνω από 3.500 θαμώνες σε ΚΥΕ αναψυχής και εστίασης συγκεκριμένες ώρες και με πιθανή εκτίμηση του συνολικού αριθμού ατόμων που βρίσκονται τις βραδινές ώρες σε άνω των 5.000 (ΜΚ κεφ 3 σελ 12)
4. Την αύξηση των παράνομα σταθμευμένων αυτοκινήτων επί της οδού Αγ. Παρασκευής κατά 22% (ΜΚ – κεφ 4 σελ16)
5. Το αρνητικό ισοζύγιο στάθμευσης που προκύπτει για τα βράδια του Σαββάτου στο ίδιο δρόμο (ΜΚ – κεφ 4 σελ17)
6. Το αρνητικό ισοζύγιο στάθμευσης που προκύπτει για την οδό Σωκράτους για το βράδια του Σαββάτου (ΜΚ – κεφ 4 σελ 21)
7. Την αύξηση της παράνομης στάθμευσης στην οδό Αριστοφάνους από το 9% που ήταν το 2013 στο 47% της συνολικής ζήτησης το 2015 (ΜΚ – κεφ 4 σελ23)
8. Την αύξηση της παράνομης στάθμευσης κατά 17% στην οδό Αριστοτέλους σε σχέση με το 2013 (ΜΚ – κεφ 4 σελ23)
9. Την αύξηση της παράνομης στάθμευσης στην οδό Κολοκοτρώνη που έχει φτάσει στο 73% της ζήτησης (ΜΚ κεφ 4 σελ 23)
10. Την καταγραφή παρανόμως σταθμευμένων αυτοκινήτων πλέον και επί της οδού 25ης Μαρτίου (ΜΚ κεφ4 σελ23)
11. Την αύξηση των κυκλοφοριακών φόρτων το Σάββατο που εκφράζουν μετακινήσεις με σκοπό την αναψυχή (ΜΚ κεφ5 σελ27)
12. Την συνεισφορά της κυκλοφοριακής κίνησης που προκύπτει στην ρύπανση της ατμόσφαιρας του κέντρου (ΜΚ κεφ6 σελ 36)
13. Την μέτρηση θορύβου σε ΚΥΕ Εστίασης και Αναψυχής σε κοινόχρηστους χώρους που τους γειτνιάζουν όπου οι max ηχοστάθμες που μετρήθηκαν ξεπερνούν τα όρια των 80db σε 16 από τις 32 μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν βραδινές ώρες στο κέντρο της πόλης (ΜΚ κεφ7 σελ40 – 42 - 43)
14. Την διαπίστωση ότι όπως και στο Χαλάνδρι, σε αναλογία και με αντίστοιχα αστικά κέντρα, οι διαφανείς προσόψεις και οι συνθήκες ημι-υπαίθριας λειτουργίας των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, η πυκνότητα των εγκαταστάσεων και η ανάμιξή τους με κτίρια κατοικιών μπορούν να αποτελέσουν βασικές αιτίες ηχητικών οχλήσεων καταστρατηγώντας την επιβεβλημένη ακουστική άνεση των περιοίκων αλλά και των καλών και μη επιβλαβών ακουστικών συνθηκών για τους θαμώνες και τους εργαζόμενους. (ΜΚ κεφ7 σελ 41)
15. Το γεγονός ότι οι μετρήσεις θορύβου χαρακτηρίζονται επιστημονικά ως απαράδεκτες για στάθμες άνω των 81db (ΜΚ κεφ7 σελ 43)
16. Το γεγονός ότι σε σύνολο 500 περίπου μηνύσεων για ΚΥΕ το 90% αυτών αφορά καταστήματα εστίασης και αναψυχής
17. Το γεγονός ότι σχεδόν οι μισές από αυτές αφορούν παραβιάσεις αδειών χρήσης μουσικών οργάνων (168 ή 34.6%) και παραβιάσεις διατάραξης κοινής ησυχίας (82 ή 16,8% - ΜΚ κεφ8 σελ.47)
18. Το γεγονός ότι υπήρξαν 85 μηνύσεις για καταστήματα που λειτουργούσαν χωρίς άδεια (ΜΚ κεφ8 σελ47)
19. Την καταστροφή, τις φθορές και την κακή χρήση κάδων απορριμμάτων στην πέριξ του κέντρου περιοχή (ΜΚ κεφ9 σελ 49)
20. Την αυξημένη ποσότητα οργανικών στους κάδους ανακύκλωσης που υπάρχουν στο κέντρο του Χαλανδρίου. (ΜΚ κεφ9 σελ 49)
21. Την αδυναμία του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας να διαχειριστεί την ζήτηση σε συγκεκριμένα οικοδομικά τετράγωνα και περιόδους του έτους με βάση την πρόσφατη εμπειρία (ΜΚ κεφ9 σελ 50) αναγνωρίζεται η περιοχή που περικλείεται από τα οικοδομικά τετράγωνα

32-31-30-29-23-20-19-24-27-29-50-50α-51-52-54-79-78-54-51-49-55-77-46-56α-56-76-75-74-60-59-58-57-61-62-73-88-87-87α-96-95-84-96-95-94-93-92-43-44-45

Καθώς και οι κοινόχρηστοι χώροι που αυτά περιβάλλουν όπως φαίνεται στο Σχέδιο Νο1: πεδίο εφαρμογής των κανονιστικών διατάξεων που συνοδεύει την παρούσα διάταξη ως περιοχή με οικοδομικά τετράγωνα κορεσμένα
σε ΚΥΕ που σχετίζονται με πάσης φύσης δραστηριότητα Εστίασης και Αναψυχής. Στα ΟΤ που αναφέρθηκαν ήτοι στην περιοχή που περικλείεται από διακεκομμένη γραμμή στο σχέδιο Νο1 αναστέλλεται η έκδοση νέων αδειών σε ΚΥΕ με κύρια ή δευτερεύουσα δραστηριότητα που αφορά Εστίαση και Αναψυχή.

Ταυτοχρόνως , για την ίδια περιοχή αναστέλλονται όλες οι πιθανές τροποποιήσεις αδειών λειτουργίας ή επεκτάσεις δραστηριοτήτων σε ΚΥΕ που αφορούν παροχή υπηρεσιών ή εμπόριο και που θέλουν να επεκταθούν σε δραστηριότητες Εστίασης ή Αναψυχής.
Η ισχύς της παρούσας κανονιστικής διάταξης και αναστολής ισχύει από την ημέρα της ψήφισής της από το δημοτικό συμβούλιο και για 1 έτος.

Οι πρόνοιες που περιγράφονται στην συγκεκριμένη κανονιστική δεν αφορούν τις μεταβιβάσεις των υφισταμένων αδειών ίδρυσης και λειτουργίας ΚΥΕ.

Ορίζεται μεταβατικό διάστημα 3 μηνών από την ημέρα απόφασης της κανονιστικής από το δημοτικό Συμβούλιο μέσα στο οποίο το σύνολο των αιτήσεων για προεγκρίσεις , άδειες μουσικής και άδειες λειτουργίας που είχε αποσυρθεί από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής ενόψει κανονιστικής θα επαναξεταστεί κατόπιν αίτησης των ενδιαφερομένων από το ίδιο όργανο. Την ίδια μεταχείριση θα έχουν και όσοι προχώρησαν σε ενοικίαση ακινήτων και έχουν καταθέσει τα συμβόλαια στην εφορία τους τελευταίους δύο μήνες από 1/5 εώς 25/6.





ΔΗΛΑΔΗΣ: ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΝΕΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ (από την τέως ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ) μόνο σε ένα μικρό τμήμα του κέντρου της πόλης - αυτό που περικλείεται από την μαύρη διακεκομμένη ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΑΔΕΙΩΝ!!!!!
Εκτός της μαύρης διακεκομμένη δεν υπάρχει κανένα μέτρο προστασίας!!!!!
ΟΟΟΟΟΟΛΕΕΕΕΕΕΕ! 
ΚΑΙ ΓΑMΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου