Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ


  |

Είναι γνωστό ότι ο υπογράφων θεωρεί ότι «ο δήμος», είναι ή πρέπει να είναι μια μονάδα διοίκησης που πρέπει να σχεδιάζει ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ για την τοπική κοινωνία ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.

Για να το πω αλλιώς “πιο πολιτικά ορθά “ η τοπική αυτοδιοίκηση οφείλει να ενισχύεται, να παραλαμβάνει ολοένα και περισσότερες αρμοδιότητες και πόρους από την κεντρική διοίκηση ώστε να μεταβληθεί σταδιακά σε βαθμίδα διοίκησης με αυξημένη αυτονομία.
Έχω ακούσει κάποιους ψευτοπροοδευτικούς να ειρωνεύονται τέτοιες απόψεις με φτηνό χιούμορ του στυλ «ναι, να γίνουμε δουκάτο»!
Φαίνεται ότι όλες οι προηγμένες χώρες ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ (όχι η Μποτσουάνα που πρόσφατα μας ξεπέρασε σε ρυθμούς ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητα, ούτε άλλες αφρικανικές χώρες όπου το μοντέλο διοίκησης είναι τυφλή υπακοή και πειθαρχία στον φύλαρχο), που κατάλαβαν πολύ νωρίς ότι η ανάπτυξη είναι άμεσα συνδεδεμένη με την τοπική αυτοδιοίκηση και την τοπική δημοκρατία - τόσο στις Η.Π.Α. όσο και στην Ε.Ε. - έχουν γεμίσει αυτόνομα δουκάτα. Επίσης οι πόλεις τους είναι αισθητικά εκτρώματα, γεμάτες αυθαίρετα κτίσματα, αυθαίρετες κατασκευές και χιλιάδες αυθαίρετα διαφημιστικά μέσα, τοποθετημένα όπου καταλαβαίνει ο καθένας.
Όμως ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΧΥΡΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ όπως μπορεί να διαπιστώσει όποιος κάνει ένα απλό ταξίδι στο Παρίσι, το Λονδίνο, τις Βόννη, τη Ρώμη, τη Νέα Υόρκη και άλλες «τριτοκοσμικές» πόλεις ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ γιατί ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑ αλλά και ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ!
Απλώς την έχουν ΕΛΕΓΞΕΙ!!!!
Και για να ελέγξεις κάτι πρέπει να υπάρχει ΑΡΜΟΔΙΟΣ!
Εκεί βέβαια σε μια πόλη δεν γίνεται το οδικό δίκτυο να ανήκει ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, όπως στο Λεκανοπέδιο Αττικής (ΥΠΕΧΩΔΕ - Νομαρχία - Δήμος). Άρα μπορεί ένας φορέας να κάνει σχεδιασμό για το ΠΟΥ μπορεί με ΑΣΦΑΛΕΙΑ και ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ να τοποθετηθούν κάποια διαφημιστικά μέσα.
Αυθαιρεσίες και διαφθορά βέβαια υπάρχει παντού από την Καλιφόρνια μέχρι την ανταγωνίστριά μας Μποτσουάνα, αλλά αυτό είναι ζήτημα, η αντιμετώπιση του οποίου ανήκει στις υπηρεσίες δίωξης πολεοδομικών και οικονομικών παραβάσεων ακόμα και στην Μποτσουάνα, πουθενά δεν γνωρίζω να ανήκει στο Δ.Σ. Ανώνυμης Δημοτικής Επιχείρησης που διαχειρίζεται ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ από ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ θέσεις διαφήμισης.

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Έχω βαρεθεί να επαναλαμβάνω ότι έχω αναστείλει την πολιτική μου παρουσία στο Χαλάνδρι για λόγους που δεν αφορούν αυτό το άρθρο.
(Ένας πάντως από τους σημαντικότερους είναι ότι δεν μπορώ ποτέ να μαζεύω κουκιά χρησιμοποιώντας ΝΕΚΡΟΥΣ, άρα είμαι εντελώς ακατάλληλος για αυτό που σήμερα αποκαλείται δημόσιος βίος και τoν ΚΥΝΙΣΜΟ του.)
Παραμένω όμως δημότης - πολίτης αυτής της πόλης, με μια μικρή εμπειρία στην αυτοδιοίκηση και άλλη τόση στον χώρο της διαφημιστικής αγοράς. Ως τέτοιος θεωρώ ότι μάλλον δεν έχω ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ την ΕΝΝΟΙΑ της ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ αποδεχόμενος την θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΦΛΥΑ Α.Ε.
Πρόσφατα - τον Αύγουστο - συνέβη ένα τραγικό γεγονός στη λεωφόρο Κηφισίας. Ένας νέος άνθρωπος έχασε την ζωή του ύστερα από ένα τροχαίο ατύχημα. Σύμφωνα με την έκθεση της τροχαίας δύο αυτοκίνητα συγκρούστηκαν στο ρεύμα της λεωφόρου προς Κηφισιά και το ένα κατέληξε σε μια διαφημιστική πινακίδα τύπου «ρακέτα». Ο οδηγός του, ένας νέος άνδρας δυστυχώς βγήκε από το βολάν νεκρός.
Δεν είναι ούτε ευθυνοφοβία, ούτε φοβία πολιτικού κόστους το γεγονός ότι δεν αποδέχομαι ότι η ΦΛΥΑ Α.Ε. και το Δ.Σ. της έχουν ευθύνη γι’ αυτό το δυστύχημα, όπως κάποιοι επιχειρούν.
ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΧΑΜΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ για όλους όσους δουλεύουμε στην ΦΛΥΑ Α.Ε..
Και έχω πολλά επιχειρήματα γι’ αυτό, τα οποία θα ήθελα να μοιραστώ με τους συμπολίτες μου ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΝ και ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ όσοι λένε τέτοια φοβερά και πολιτεύονται πάνω από μνήματα.

1. Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ

Η ΦΛΥΑ Α.Ε. δεν ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ διαφημιστικά μέσα.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ τα ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ που τοποθετούνται με ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της πόλης μας!
Ούτε ΜΙΑ ΡΑΚΕΤΑ δεν έχουμε αρμοδιότητα να τοποθετήσουμε κάπου.
Εμείς απλώς λοιπόν εκμισθώνουμε και εισπράττουμε τα μισθώματα από τις θέσεις διαφήμισης που εγκρίνει ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ύστερα από εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Λογοδοτούμε λοιπόν μόνο για το αν ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΩΣΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ, δηλαδή αν εισπράττουμε τα μισθώματα και τα ανταποδοτικά ωφελήματα που προβλέπονται ΣΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ, που έχουν ελεγχθεί πολλαπλώς από την προϊσταμένη μας αρχή, την Διεύθυνση Ανωνύμων Εταιρειών της Νομαρχίας Αθηνών.
Η χωροθέτηση των μέσων γίνεται με ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ που ως γνωστόν ελέγχεται για τη νομιμότητά της από την Περιφέρεια Αττικής.

2. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ;

ΝΑΙ! Ξεκάθαρα!!! Στους δρόμους, σε ταράτσες, σε πρασιές, σε καταστήματα, ακόμα και σε δημόσιους χώρους.

Τότε γιατί η ΦΛΥΑ Α.Ε. δεν τις αφαιρεί; ρωτάει κάποιος καλοπροαίρετα ή κακοπροαίρετα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Γιατί απλά καμία ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ δεν έχει η ΦΛΥΑ Α.Ε. να κάνει αποξηλώσεις.
Δεν έχει ελεγκτικούς μηχανισμούς αλλά ακόμα και αν έφτιαχνε τέτοιους δεν θα είχε καν τη δυνατότητα να επιβάλλει ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ δηλαδή πρόστιμα ή αποξηλώσεις. Κάθε ένα που θα βγάζαμε θα δεχόμαστε μια μήνυση λόγω καταστροφής ξένης περιουσίας!
Είναι ένα Νομικό Πρόσωπο ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ Δικαίου άρα αναρωτηθείτε όλοι οι σκεπτόμενοι συμπολίτες ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ μια πινακίδα, ένα πανώ, μία αυθαίρετη κατασκευή στην ταράτσα του, στο πεζοδρόμιό του, στην πρασιά του ή σε κοινόχρηστο χώρο ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (Πρόστιμο, αφαίρεση κ.λ.π).
Θυμίζω ότι κάποτε Ν.Π.Ι.Δ. βεβαίωναν παραβάσεις ΜΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ - μιλώ για τις κλήσεις των παρκοεταιριών - και αυτό κρίθηκε ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ αντισυνταγματικό και πλέον ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΕΣ μπορούν!
ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ Η ΦΛΥΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ άρα δεν έχει ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΜΙΔΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ!

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ για να θυμηθώ ένα παλιό μου φίλο που έλεγε ότι σε αυτή τη χώρα εξουσία έχουν όσοι κρατούν μια στρογγυλή.
ΑΡ.Μ.Α.Ε . έχουμε!

Άρα υπάρχει η δυνατότητα όποιος θέλει να βάζει πινακίδες όπου θέλει;;;

Θεωρητικά ΟΧΙ. Πρακτικά συμβαίνει. Όπως συμβαίνουν και άλλες αυθαιρεσίες. Κτίζονται αυθαίρετα, γίνονται υπερβάσεις αδειών σε κτίρια, καταπατούνται παραλίες, μπαίνουν κεραίες κινητής τηλεφωνίας εκεί που δεν πρέπει, κ.ά.
ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ;;;

Δυστυχώς, όπως γίνεται συνήθως στην Ελλάδα ΟΛΕΣ οι βαθμίδες διοίκησης.
Για κατασκευές μέσα σε ιδιωτικούς χώρους, πρασιές, ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ και ταράτσες ποιος είναι αρμόδιος;
Οι Πολεοδομικές Υπηρεσίες Δήμων και Νομαρχιών.
Για κοινόχρηστους χώρους;
Ανάλογα σε ποιον ανήκουν (Δήμος, Νομαρχία, ΥΠΕΧΩΔΕ-Νομικά Πρόσωπα, μέχρι Αθλητικά Σωματεία).
Για το οδικό δίκτυο;;;
Ανάλογα σε ποιον ανήκει (Δήμος, Νομαρχία, ΥΠΕΧΩΔΕ)

Παντού η αστυνομία, κάπου η δημοτική αστυνομία, και πάει λέγοντας.
Ναι αλλά η ΦΛΥΑ εισπράττει, λέει κάποιος καλοπροαίρετα ή κακοπροαίρετα.

Ναι αλλά η ΦΛΥΑ εισπράττει ΜΟΝΟ από αυτά που έχει συμβάσεις.
Και τελικά δεν εισπράττει ΜΟΝΟ η ΦΛΥΑ Α.Ε.
Εισπράττουν οι δήμοι δημοτικά τέλη , εισπράττει το κράτος μέσω φορολογίας τόσο των διαφημιστικών εταιριών όσο και της ίδιας της ΦΛΥΑ, ενδεχομένως οι Νομαρχίες και το ΥΠΕΧΩΔΕ από άδειες που εκείνοι χορηγούν - δεν γνωρίζω εκεί το καθεστώς, πάντως βλέπω στους δρόμους πανώ με αριθμούς αδείας τοποθέτησης άλλων υπηρεσιών, πέρα του δήμου και πάει λέγοντας, νομικά πρόσωπα, αθλητικά σωματεία, σύλλογοι κ.ά.

ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ: Θεωρεί κανένας ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ότι αυτό το συνηθισμένο φαινόμενο του κατακερματισμού των αρμοδιοτήτων στην ελληνική δημόσια διοίκηση μπορεί ή πρέπει να λυθεί από μια δημοτική ανώνυμη εταιρία; ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ;

Ζητάει κανείς από την ΦΛΥΑ Α.Ε. ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ χρήματα για κοινωνικό όφελος, όταν εισπράτουν ακόμα και ιδιώτες που νοικιάζουν τις ταράτσες τους; Εκεί τα μέσα δεν τραβάνε την προσοχή των οδηγών;

Γιατί να σταματήσει να εισπράττει η ΦΛΥΑ, δηλαδή ο Δήμος;

Ποιος ενοχλείται από μια απόπειρα που γίνεται στο Χαλάνδρι να αυξηθούν τα ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΣΟΔΑ από την υπαίθρια διαφήμιση; Απόπειρα που έχει πάει ΚΑΛΑ!
Και αν γυρίσουμε στο προ ΦΛΥΑ καθεστώς όπου τα μέσα έμπαιναν χωρίς την ΦΛΥΑ ποιος ωφελείτο τότε;
Γιατί θυμίζω - το πιο ανώδυνο παράδειγμα - ότι ο ΟΑΣΑ έδινε και τότε άδειες τοποθέτησης ΣΤΕΓΑΣΤΡΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ στις στάσεις του ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΖΗΤΟΥΝ να μπαίνουν για να μην βρέχονται όταν περιμένουν το λεωφορείο.

ΠΡΕΠΕΙ - ΛΕΝΕ - ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΑΙΘΡΕΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ;
Ειλικρινά δεν γνωρίζω τι θα αποφασίσει το ΣτΕ όταν τελεσιδικήσουν οι δικαστικές διαμάχες που έκρεμούν.

Νόμοι πάντως του κράτους που ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ την υπαίθρια διαφήμιση ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Ας κάνουν τις ερμηνείες οι αρμόδιοι φορείς και βέβαια η ελληνική δικαιοσύνη. Γνωρίζω ότι η ΚΕΔΚΕ ασχολείται σοβαρά με το θέμα των ερμηνειών. Έχω και στα χέρια μου γνωμοδοτήσεις καθηγητών της νομικής που λένε ότι είναι ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΟ.

Αν ρωτάει κανείς την ταπεινή μου γνώμη - επειδή δεν φοβάμαι να την διατυπώσω - η θέση μου είναι ΟΧΙ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Πρέπει όμως ΝΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΝΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ για την ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ που να συνδυάζει τόσο την ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, όσο και την ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ που για μένα είναι εξίσου σημαντικός παράγοντας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ειδικά για μια χώρα που η πιο βαριά της παραγωγική μονάδα είναι ο τουρισμός.
Υπαίθρια διαφήμιση υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο, οικονομικό αποτέλεσμα παράγεται από αυτήν, εκατοντάδες ή χιλιάδες εργαζόμενοι ζουν από αυτή.

Η ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Ναι αλλά κάποιοι άνθρωποι έχασαν την ζωή τους από τα μέσα. Η ζωή δεν είναι πάνω από όλα;

ΝΑΙ! ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ.

Κάποιος συνεργάτης όμως με ρώτησε τι θα γινόταν αν στο πεζοδρόμιο που κατέληξε το αυτοκίνητο του άτυχου νέου ανθρώπου μετά την σύγκρουση περπατούσε ένας πεζός.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Επίσης κάποιος άλλος με ρώτησε αν οι τεράστιες φωτεινές επιγραφές καταστημάτων, τα πανώ, οι γιαγαντοαφίσες σε ταράτσες, τραβούν την προσοχή οδηγών λιγότερο από μια ρακέτα.
ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Κάποιος τρίτος μου είπε ότι ανεξέλεγκτο αυτοκίνητο θα μπορούσε να σταματήσει σε μια κολώνα π.χ. του ΗΛΠΑΠ. Τι θα κάναμε; Θα καταργούσαμε τα τρόλλευ;
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Τελικά το ερώτημα κατά την γνώμη μου είναι ένα:
Μπορεί να υπάρχουν καλαίσθητα, σωστά τοποθετημένα, ασφαλή - όσο γίνεται - διαφημιστικά μέσα τοποθετημένα με τρόπο που δεν προσβάλλει την αισθητική των πόλεων;
Μπορεί να συμμορφωθούν τα καταστήματα στο είδος των επιγραφών τους για να έχουμε μια ταυτότητα στις πόλεις μας;
Μπορούν καταστήματα να μην βάζουν και αυτά ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΠΥΡΓΟΥΣ στις πρασιές;
Μπορούμε να βελτιώσουμε την οδική μας παιδεία και συμπεριφορά ώστε να μην πέφτουμε με αυτοκίνητα σε διαφημιστικές πινακίδες, κολώνες της ΔΕΗ ή του ΗΛΠΑΠ, δέντρα ή φωτεινούς σηματοδότες ή επειδή δεν θέλουμε να αγγίξουμε τα δύσκολα αναζητούμε αίμα για το άδικα χαμένο αίμα ώστε να ρίξουμε στάχτη στα μάτια των ιθαγενών ότι τάχα κάτι κάνουμε και είμαστε «ευαίσθητοι».

Τα ερωτήματα αυτά είναι ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ και μάλιστα κατά την γνώμη μου ΣΟΒΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ που πρέπει να απαντηθούν από ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ.

Και στην ΦΛΥΑ Α.Ε. δεν είμαστε ΑΙΡΕΤΟΙ, είμαστε εντεταλμένοι να κάνουμε μια οικονομική διαχείριση και να κριθούμε ΓΙ’ ΑΥΤΗΝ όχι για το αν μπορούμε - ή αν θέλουμε - να εμπλακούμε στην επίλυση ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ.

Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω κάτι ακόμα: Αν οι ΑΡΜΟΔΙΟΙ αποφασίσουν ότι για λόγους που εκείνοι γνωρίζουν ότι πρέπει να αφαιρεθούν ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ από το Χαλάνδρι η ΦΛΥΑ Α.Ε. δεν θα πάθει τίποτα, απλώς θα χάσει ΕΣΟΔΑ που διατίθενται για ΕΡΓΟ στην πόλη. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ!

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ άρα ούτε αυτό οφείλουμε να το λύσουμε εμείς.

Πρέπει να απασχολήσει όσους διαχειρίζονται τώρα ή όσους φιλοδοξούν να διαχειρίζονται στο μέλλον το κοινωνικό ταμείο της πόλης!

Νταβίας Άγγελος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου