Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Το μυστήριο της κόκκινης γραμμής...

Έχει  αναδειχθεί αρκετές φορές μέσα από αυτό το blog ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ και ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ το σοβαρό ζήτημα της ΠΑΡΚΟΘΕΤΗΣΗΣ.
Θα «διακινδυνεύσω» , όμως, να γίνω κουραστικός, καθώς, στις 3 Σεπτεμβρίου, όπως ανακοινώθηκε, θα ξεκινήσει το – φιλόδοξο μεν, όχι σωστά οργανωμένο δε – πρόγραμμα ελεγχόμενης στάθμευσης στην πόλη μας.

Οι προηγούμενες Διοικήσεις, με τον «ταχείας κυκλοφορίας» (τρομάρα μας!!!) δρόμο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ ( ο κος Λαλιώτης ήθελε ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ ΣΤΟ «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ», χωρίς να ενδιαφέρεται ΠΩΣ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΣΤΟ ΑΛΛΟ!!!), χώρισαν το Χαλάνδρι σε δύο (2) «καινούρια» μέρη : το Κάτω Χαλάνδρι και το…υπόλοιπο Χαλάνδρι.

Στη συνέχεια, με διάφορους τρόπους, η πόλη μας έγινε ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ, μοναδικό στα Βόρεια Προάστεια, αφού ΓΙΑ και ΠΡΟΣ οποιοδήποτε προάστειο θέλει κάποιος να μεταβεί (π.χ. Πεντέλη, Βριλήσια, Αγ. Παρασκευή κ.λπ.), περνάει μέσα από το Χαλάνδρι (προκειμένου να αποφύγει τους κεντρικούς δρόμους, Κηφισίας – Μεσογείων). Με λίγα λόγια, η πόλη μας έγινε και διαμορφώθηκε τα τελευταία (κυρίως) χρόνια σε ένα «αφιλόξενο» μέρος για όλους τους Χαλανδραίους!

Έτσι, αφού κάποια στιγμή κατά το παρελθόν, «ατύχησε» το «σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης» που λειτουργούσε κάτω από τη σκέπη μιας ιδιωτικής εταιρείας, το Χαλάνδρι κατήντησε μια «αυτοκινητοκρατούμενη» ζούγκλα.

Είναι ηλίου φαεινότερο ότι, σε ένα μεγάλο προάστειο όπως είναι το Χαλάνδρι, χωρίς ένα δημοτικό πάρκινγκ (και με πληθώρα ιδιωτικών – δηλαδή ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ) είναι απαραίτητη μια σωστή οργάνωση και ένα ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ και ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ. Ένα «σύστημα» που θα έχει διπλό σκοπό :

  1. την αποκατάσταση του «οδικού χάρτη» και της κυκλοφοριακής «ζωής» της πόλης μας και, συγχρόνως,
  2. το σεβασμό των χαλανδραίων κατοίκων και καταστηματαρχών.
Και εντάξει με τις μπλε γραμμές στους δρόμους. Θα δοθούν οι απαραίτητες άδειες (κάρτες) στους μονίμους κατοίκους, ώστε να μπορούν να παρκάρουν στα συγκεκριμένα σημεία, εφόσον εκεί διαμένουν.
Τι γίνεται,  όμως, με τις ΚΟΚΚΙΝΕΣ γραμμές; Ποιοι και με ποια κριτήρια αποφάσισαν ΧΩΡΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ  (σε ΟΛΟΥΣ) να χαρακτηρίσουν σημεία ως …ΚΟΚΚΙΝΑ;
Και αν κάποιος εργάζεται εδώ; Θα πληρώνει 1 ευρώ την ώρα; Ή, μήπως, θα πάρει κάρτα στάθμευσης για να παρκάρει σε άλλο σημείο του Χαλανδρίου;
Με λίγα λόγια, ΧΩΡΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, κάποιοι έβαψαν με κόκκινο χρώμα δρόμους και δρομάκια, πάνω από τους οποίους διαμένουν ή εργάζονται άνθρωποι.
Και, απ’ ότι μαθαίνω, μέχρι το Σεπτέμβριο που θα ξεκινήσει το «Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης»,  οι ενστάσεις θα πέφτουν βροχή. Από καταστηματάρχες , εργαζόμενους και κατοίκους. Από αυτούς, δηλαδή, που για άλλη μια φορά πλήττονται.
Ανεξήγητα πράγματα…

Δημήτρης Μ. Χανιωτάκης, 27/6/2012


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *