Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2016

Συνάντηση Αντιπεριφερειάρχη με το «Δίκτυο Πολιτών» για το κτήμα ΦΙΞ



Η αξιοποίηση του κτήματος ΦΙΞ, μνημείου της νεότερης ιστορίας της πόλης του Ηρακλείου Αττικής, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του Αντιπεριφερειάρχη Βόρειου Τομέα Αθηνών, Γιώργου Καραμέρου, με την επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Δίκτυο Πολιτών», Ειρήνης Κατσινοπούλου και το μέλος της Επιτροπής Κατοίκων για τη διάσωσή του, Ανθής Χαρώνη.

Ο κ. Καραμέρος επανέλαβε τη δέσμευση «ότι μόλις ο Δήμος ξεκινήσει τις διαδικασίες αγοράς του, η Περιφέρεια Αττικής θα συνδράμει πλήρως στην αξιοποίηση του κτήματος σε χώρο πρασίνου και πολιτισμού, με παρεμβάσεις που θα διατηρούν, αναδεικνύουν και προστατεύουν τα φυσικά του χαρακτηριστικά, προς όφελος των πολιτών».

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε, στις 31/10/2016, μετά από πρωτοβουλία της κας Κατσινοπούλου, διεξήχθη σε ιδιαίτερα εποικοδομητικό κλίμα, ενώ υπήρξαν ενδιαφέρουσες προτάσεις στην προοπτική αναβάθμισης της πόλης και βελτίωσης της καθημερινότητας του πολίτη.


ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΔΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΑΙΞΕ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ...

Αυτός ο φλωροκυριλές με την γραβάτα και το ψαθάκι λοιπόν  είναι ο Αθανάσιος Κλάρας, από τον απόρρητο φάκελό του στην Ασφάλεια που δημοσίευσε η REAL NEVS ....


 .... είναι Ο ΑΡΧΙΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΤΟΥ ΕΛΑΣ


Ο ΑΡΗΣ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ .... ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ!


ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ! ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ Η ΟΜΕΡΤΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ!


Εχθές στο 3ο Λύκειο Χαλανδρίου, εκεί που οι μαθητές έκαναν μάθημα ..... έσπασαν τα πλακάκια στο πάτωμα της αίθουσας!

ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ - όχι σε ένα σημείο.
Δεν τα έσπασαν μαθητές.

Το μάθημα διακόπηκε και μηχανικοί της τεχνικής υπηρεσίας μετέβησαν στο σχολείο να εξετάσουν το πρόβλημα. 
Σήμερα το σχολείο λειτουργεί. 
Δεν ήταν "σοβαρό" το πρόβλημα.
Έσπασαν τα πλακάκια έτσι.
DON'T WORRY, BE HAPPY!

Οι φήμες στο σχολείο μίλησαν αρχικά για μικρό σεισμό με κοντινό στο ΟΑΚΑ επίκεντρο, κάτι που δεν επιβεβαιώνεται από τις χθεσινές καταγραφές.

Άλλες φήμες, προερχόμενες μάλιστα από ΕΠΙΣΗΜΑ, ΘΕΣΜΙΚΑ χείλη μιλάνε για καθίζηση του σχολείου και κλίση του κτιρίου.
Πάντως τα πλακάκια δεν έσπασαν με μαγικό ραβδί, ούτε με ξόρκι Νταβία από μακρυά για να πλήξει την ακτινοβολία του δημάρχου.

Σε σχολείο του Κάτω Χαλανδρίου λέγεται ότι υπάρχει πρόβλημα στατικότητας αλλά ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΝΕΙΣ "για να μην δημιουργηθεί πανικός", ενώ μου είπε ο σμπίρος μου ότι όσοι τόλμησαν να μιλήσουν απειλήθηκαν με μήνυση από στελέχος του δήμου (δεν επιβεβαιώνουμε την αλήθεια της πληροφορίας αλλά έτσι ακούγεται).

Κάποιοι σύλλογοι γονέων και η Ένωση Γονέων δεν βλέπουμε να κάνουν το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!

ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΛΕΧΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ειδικά σε μια περίοδο έντονης σεισμικής διέγερσης - οι σεισμολόγοι ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ - και όπου υπάρχουν προβλήματα να εξασφαλίσουν ότι δεν θα μπουν κάτω από το χαλί για να μην ενοχληθούν οι ανευθυνουπέυθυνοι.

 Και αν χρειαστεί ακόμα και να μην διστάσουμε να  εκκενωθούν σχολικά κτίρια μέχρι αν επισκευαστούν.

ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ", όπως μας είπαν κάποια παπαγαλάκια ότι κάνουμε και χαλάμε την καθεστωτική, παλαιοκομματική του Χαλανδρίου νιρβάνα.

Εμείς  σήμερα δημόσια διατυπώνουμε το αίτημα προς τον δήμο ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ: 
ΑΜΕΣΑ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ξεκινώντας από τα παλαιότερα και με προτεραιότητα σε όσα έχουν "κτυπήσει καμπανάκια" όπως στο 7ο - 10ο (που έπεσε η οροφή πέρυσι) και το 3ο Λύκειο που εχτές στα καλά καθούμενα έσπασαν τα πλακάκια!

Όπως καταλαβαίνετε δεν ήταν ο .... φράχτης το πρόβλημα του σχολείου που είχε προτεραιότητα, κύριοι αρμόδιοι!


Α.Ν.


ΑΝΤΩΝΗ ΚΡΟΥΣΤΗ: ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ή ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ;


Πόσο σχέση έχει το «αγαπάτε αλλήλους» του Αρχιεπισκόπου με την «Αλληλεγγύη» του κ. Τσίπρα;

Είναι καιρός τώρα που προσπαθεί ο κ.Τσίπρας να κάνει ανοίγματα προς την εκκλησία ψάχνοντας ταυτόσημες αρχές μεταξύ Μαρξισμού και Χριστιανισμού. Η τελευταία ατάκα του ενώπιον του Αρχιεπισκόπου ήταν ότι ο Χριστιανισμός προβάλλει το «αγαπάτε αλλήλους» και η Αριστερά την «αλληλεγγύη», προσθέτοντας ότι και οι δυο «κοσμοθεωρίες» έχουν ως κέντρο τον άνθρωπο. Άρα ένας Χριστιανός μπορεί να προσβλέπει στο αξιακό σύστημα της Αριστεράς, αφού δεν έχουν και μεγάλες διαφορές.

Αλήθεια όμως, πόσο συμβατές είναι οι δυο αξίες αυτές;

Το «αγαπάτε αλλήλους» του Ιησού Χριστού αναφέρεται μεταξύ όλων των ανθρώπων, ανεξαρτήτως τάξης , φυλής, φύλου, εθνότητας και θρησκείας. Η προβαλλόμενη «αλληλεγγύη» της Αριστεράς είναι στην ουσία η συσπείρωση της εργατικής τάξης έναντι της Αστικής. Συνεπώς ουδεμία σχέση δεν μπορεί να υπάρξει μεταξύ του «Όλου» με το «Μερικόν». Η Αγάπη του Χριστού είναι καθολική και αδιάκριτη. Απευθύνεται ξεχωριστά στον κάθε άνθρωπο κάθετα, ενώ η αλληλεγγύη της Αριστεράς λειτουργεί οριζόντια, όχι καθολικά , αλλά επιβεβλημένα και μεροληπτικά.

Κατά την Μαρξιστική θεωρία ότι παράγεται από την εγκεφαλική λειτουργία (πάθη, αδυναμίες, πιστεύω, ιδέες, συναισθήματα κλπ) είναι παράγωγα της συνείδησης που εκπηγάζει από τις καπιταλιστικές σχέσεις παραγωγής, ενώ για τον Χριστιανισμό η συνείδηση προϋπάρχει όλων και τα παράγωγα της είναι καθαρά προσωπικές επιλογές των ανθρώπων. Αν για τον Χριστιανισμό ο άνθρωπος ολοκληρώνεται με την καταπολέμηση των παθών του, για τον Μαρξισμό επιτυγχάνεται με την ανατροπή των σχέσεων παράγωγης. Η ανατροπή αυτή χρειάζεται συσπείρωση της εργατικής τάξης εναντίον αυτών που καθορίζουν τις σχέσεις παράγωγης. Εκεί χρειάζεται η «αλληλεγγύη» των καταπιεσμένων ενάντια των καταπιεστών. Η τελική αναμέτρηση γίνεται με ένοπλη επανάσταση και επανάσταση σημαίνει θύματα .

Ο Μαρξισμός πιστεύει ότι αν αποκαταστήσουμε τις οικονομικές μας σχέσεις τότε και μόνο τότε οι κοινωνίες θα αναπαράγουν ευτυχισμένους ανθρώπους.

Ο Χριστιανισμός αγωνίζεται για ακριβώς το αντίθετο. Πρώτα πρέπει να έχουμε υγιή κύτταρα και μετά να προσβλέπουμε σ’έναν εύρωστο οργανισμό. Αυτό όμως επιτυγχάνεται μόνο με την αγάπη και ποσώς με την ανυπακοή, την ανατροπή , την απειθαρχία και την κοινωνική σύγκρουση, δεδομένου ότι η οικονομία είναι κλάδος της ηθικής.

Ευτυχώς η ιστορία έδωσε τις απαντήσεις της.

Δείτε όμως ποια επ-ανάσταση χώρισε την ιστορία στη μέση. Η αναίμακτη επανάσταση της αγάπης του Χριστού ή η αιματηρή επανάσταση των Μπολσεβίκων , των Μαοϊκών, των Κουβανών ή των Ερυθρών Χμέρ;

Πως μπορεί να προσβλέπει ο κ. Τσίπρας σ’αυτούς που πιστεύουν σ’Αυτόν που κατεδάφισε μια ολόκληρη σιδερόφρακτη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, αφού πρώτα την συγχώρεσε, με αυτούς που αυτόκλητα διορίζονται κοινωνικοί εισαγγελείς προβάλλοντας ένα ψευδεπίγραφο αξιακό σύστημα που καταλήγει στο αίμα και στην επιβολή;


Για αυτούς και για άλλους λόγους, ο Μαρξισμός και ο Χριστιανισμός θεωρούνται ως θεωρίες ασυμβίβαστες που φαινομενικά μπορεί οι λέξεις να συγγενεύουν μεταξύ τους, έχουν όμως διαφορετική αφετηρία και διαφορετικό σκοπό.

Αντώνης Κρούστης

Υ.Γ. Επειδή το μέγεθος του κειμένου αδικεί το θέμα, περισσότερα σε λίγες μέρες στο υπό έκδοση βιβλίο μου «ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΡΞΙΣΤΗΣ», εκδόσεις ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ.

ΣΧΟΛΙΟ:
 Ως αριστερός και χριστιανός ή χριστιανός και αριστερός  δηλώνω ότι νιώθω ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ με το κείμενο που αναρτώ σήμερα στην ΠΛΑΤΕΙΑ για λογαριασμό του Αντώνη.

Ως δημοκράτης αριστερός νιώθω περήφανος που ΑΝΤΕΞΑ να το αναρτήσω και δεν υπέκειψα στην παρόρμησή  μου να το κόψω.

ΑΝΤΩΝΗ ΞΕΦΕΥΓΕΤΕ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ! 
ΑΝΤΩΝΗ από φιλελεύθεροι δημοκράτες  καταλήξατε .... στις εκδόσεις ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ!
Εμπορεύεστε για κομματικούς λόγους ακόμα και την διδασκαλία του Χριστού, όπως οι έμποροι έξω από το Ναό εμπορεύονταν την πίστη των Ιουδαίων στον Πατέρα του και τον ανάγκασαν να πάρει το φραγγέλιο και να τα κάνει γης μαδιάμ. 

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΤΗΣ κατά των ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ, ΜΕΓΑΛΟΣΧΗΜΩΝ ΥΠΟΚΡΙΤΩΝ της ΆΡΧΟΥΣΑΣ ΤΑΞΗΣ της εποχής του ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΕ γιατί την καταξευτήλησε,  θεωρείς ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ Ο,ΤΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ συνέβει στον κόσμο και οδήγησε στην μαρξιστική ανάλυση των παραγωγικών σχέσεων του 18ου αίωνα;

Θέλετε να καθαρίσει η εκκλησία για να επιβάλλεται μια νέα εθνική διαχωριστική γραμμή Αντώνη για να γίνει πιο γρήγορα αντιπρόεδρος της κυβένρησης ο Άδωνης (πρώην Σπυρίδων;) και αυτό πιέζεται τον συνετό Ιερώνυμο να πράξει;

Αυτά τα "γράμματα" εκδίδουν οι εκδόσεις Γεωργιάδη;Θα ερμηνεύσουν και τον λόγο του Ιησού τώρα κατά πώς βολεύει τον Άδωνη (πρώην Σπυρίδωνα);

Μετά λοιπόν από την υπενθύμιση της πιο επαναστατικής πράξης που έχει καταγραφεί στις γραφές όλων των θρησκειών, το κυνηγητό των αργυραμοιβών στο Ναό, ας σου θυμίσω όμως και άλλο  ένα σημείο που ο Ιησούς ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ  ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΑΞΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΝΤΩΝΗ ΜΟΥ :

Ματθ. ιθ’ 16-26

23, Ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπε τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι δυσκόλως πλούσιος εἰσελεύσεται εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν. 24 πάλιν δὲ λέγω ὑμῖν, εὐκοπώτερόν ἐστι κάμηλον διὰ τρυπήματος ραφίδος διελθεῖν ἢ πλούσιον εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ εἰσελθεῖν.

ΕΛΕΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΜΟΥ! ΜΠΑΣΤΑ!

Και μην με αναγκάζεις να παριστάνω τον ιεροκήρυκα για να διαχωρίσω την θέση μου από τις απροκάλυπτες απόπειρές σου (και των εκδόσεων Γεωργιάδη) να ερμηνεύσουν του λόγου του Κυρίου κατά το παραταξιακό σας συμφέρον και μάλιστα  από την  ΠΛΑΤΕΙΑ.

Σε παρακαλώ σεβάσου την θεματολογία της εφημερίδας μας και τουλάχιστον προσπάθησε να στέλνεις κείμενα που δεν  προσβάλλουν και προκαλούν ΤΟΣΟ ΒΑΝΑΥΣΑ ακόμα και το θρησκευτικό μας συναίσθημα.


Ο χάρτης των «λουκέτων» στις μεγάλες εμπορικές πιάτσες

Με δύο ταχύτητες φαίνεται πως κινείται η ελληνική αγορά, με περιοχές που παρουσιάζουν  περιορισμένο αριθμό κλειστών καταστημάτων και με περιοχές στις οποίες σχεδόν ένα στα δύο καταστήματα έχει κατεβάσει ρολά. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει η εξαμηνιαία έρευνα του Ινστιτούτου Εμπορίου της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) που επιχειρεί να αποτυπώσει την εικόνα της αγοράς. Σύμφωνα με την έρευνα μάλιστα υπάρχει βελτίωση της εικόνας στις λεγόμενες «περιοχές υψηλού εισοδήματος» και επιδείνωση στις «περιοχές χαμηλού εισοδήματος».


Είναι ενδεικτικό πως το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων έχει μειωθεί σημαντικά σε περιοχές όπως η Γλυφάδα, η Κηφισιά, το Χαλάνδρι και το Μαρούσι, ενώ έχει αυξηθεί ή παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα στην Αθήνα, τον Περιαά, την Καλλιθέα, τη Νέα Ιωνία, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.



Αναλυτικά τα στοιχεία της έρευνας για τις κλειστές επιχειρήσεις σε κεντρικές εμπορικές αγορές για το Σεπτέμβριο 2016 μπορεί να συνοψιστεί όπως παρακάτω:

ΑΘΗΝΑ: Το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων στο κέντρο της Αθήνας παρουσίασε μια οριακή αύξηση μισής ποσοστιαίας μονάδας και επανέρχεται στα επίπεδα που κυμάνθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 ανακόπτοντας έτσι την πτωτική τάση που παρατηρήθηκε το προηγούμενο εξάμηνο. Στις τέσσερις (4) ξεχωριστές εμπορικές ζώνες της Αθήνας καθεμία έχει διαφορετική «αντοχή» απέναντι στο φαινόμενο των «λουκέτων». Έτσι, το «εμπορικό τρίγωνο», παρουσιάζει το μικρότερο ποσοστό κλειστών επιχειρήσεων συγκριτικά με τις υπόλοιπες εμπορικές ζώνες (22,3%) ποσοστό που αυξήθηκε όμως ελαφρά από τον Μάρτιο 2016 που ήταν (21,2%). Ακολουθεί το «Κολωνάκι» διατηρώντας σταθερό ποσοστό (24,9%) σε σύγκριση με την προηγούμενη καταγραφή. Σε χειρότερη θέση εξακολουθεί να βρίσκονται η ζώνη των «Εξαρχείων» με 34,6% καθώς και η ζώνη κεντρικών οδικών αρτηριών (Σταδίου, Πανεπιστημίου και Ακαδημίας) με 33,1%, που ωστόσο εμφάνισαν μια ισχνή βελτίωση.




ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Η εμπορική αγορά του Πειραιά εμφανίζει σχετικά μειωμένα κλειστά καταστήματα σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο. Η ισχνή αυτή μείωση (0,3%) επαναφέρει το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων στα επίπεδα του Σεπτεμβρίου του 2015. Για τον Πειραιά φαίνεται ότι το εμπορικό κέντρο συρρικνώνεται γεωγραφικά, και περιορίζεται στην ονομαζόμενη ζώνη «Κέντρο Πειραιά» όπου εκεί παρατηρείται πολύ υψηλή συγκέντρωση επιχειρηματικής δραστηριότητας γεγονός που αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ζώνης αυτής έναντι των άλλων δυο, το οποίο είναι ένας κύριος παράγοντας που περιορίζει αρκετά το ποσοστό των λουκέτων (28%). Η διαφοροποίηση αυτή δείχνει ότι το έντονο φαινόμενο των κλειστών επιχειρήσεων δεν πλήττει με την ίδια σφοδρότητα το «κέντρο του Πειραιά» σε σύγκριση με τις άλλες δυο περιοχές-ζώνες (Λιμάνι και Τερψιθέα), οι οποίες σημειώνουν ποσοστό κλειστών στο επίπεδο του οριακού ποσοστού του 40%.



ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ: Στην εμπορική αγορά του Περιστερίου διαπιστώνεται η τρίτη υψηλότερη αναλογία κλειστών επαγγελματικών στεγών (30%) σε σχέση με το σύνολο των απογραφόμενων περιοχών. Το γενικό ποσοστό κλειστών στο κέντρο του Περιστερίου, παραμένει στο επίπεδο του 27%, ενώ στην Β ζώνη του Περιστερίου (Άγιος Ιερόθεος) το φαινόμενο των λουκέτων είναι σημαντικά εντονότερο (37%).



ΚΑΛΛΙΘΕΑ: Η εμπορική αγορά της Καλλιθέας εμφανίζει την υψηλότερη αναλογία κλειστών καταστημάτων σε σύγκριση με τις υπόλοιπες 6 αγορές της Αττικής, έχοντας υπερβεί το επικίνδυνο όριο του 40%. Ωστόσο, στην καταγραφή Σεπτεμβρίου 2016 σημειώνεται μια ισχνή μείωση της τάξης του 0,2%, η οποία δεν αποτελεί όμως κάποια ένδειξη που να επιτρέπει περιθώρια αισιοδοξίας όσον αφορά τη συγκεκριμένη εμπορική περιοχή.




ΓΛΥΦΑΔΑ: Το μικρότερο ποσοστό κλειστών καταστημάτων σημειώνεται στη Γλυφάδα (10,7%), μια αγορά με μεσοαστική φυσιογνωμία, που εξυπηρετεί σημαντικό τμήμα των καταναλωτών των νοτίων προαστίων. Μάλιστα το ποσοστό αυτό μειώθηκε σε σύγκριση με την προηγουμένη καταγραφή (12,3%)Το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων στη Γλυφάδα βαίνει διαρκώς μειούμενο και αποτελεί το χαμηλότερο ποσοστό όλων των περιοχών που καλύπτει η παρούσα έρευνα.



Ν. ΙΩΝΙΑ: Η σημαντικότερη αύξηση σε επίπεδο κλειστών καταστημάτων που εντόπισε η παρούσα καταγραφή (Σεπτέμβριος 2016) αφορά τη Νέα Ιωνία όπου το ποσοστό των κλειστών επιχειρήσεων αυξάνεται κατά περίπου τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες, ανακόπτοντας έτσι τις τάσεις σταθεροποίησης που παρατηρήθηκαν κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους φτάνοντας το 24%.



ΚΗΦΙΣΙΑ: Το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων στην Κηφισιά εμφανίζει μείωση για 5ο διαδοχικά εξάμηνο φτάνοντας σε ποσοστό 18,1%. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μείωση αυτή είναι η μεγαλύτερη που έχει μέχρι στιγμής παρατηρηθεί στην εν λόγω περιοχή.



ΜΑΡΟΥΣΙ: Αντίστοιχη εικόνα με τις υπόλοιπες αγορές των Βορείων προαστίων εμφανίζει και το Μαρούσι (17,3) από (18,1%) όπου η τάση της διαχρονικής μείωσης των κλειστών καταστημάτων παρατηρείται και εδώ με μικρότερα όμως ποσοστά. Στην εν λόγω αγορά το κλειστά καταστήματα μειώνονται κατά 0,8% και είναι η δεύτερη συνεχόμενη μείωση που παρατηρείται.



ΧΑΛΑΝΔΡΙ: Η περιοχή του Χαλανδρίου φαίνεται να εμφανίζει τάσεις σταθεροποίησης σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο καθώς τα κλειστά καταστήματα κυμαίνονται στα ίδια περίπου επίπεδα (19%).



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Βάσει των τριών τελευταίων καταγραφών θα μπορούσαμε να πούμε ότι το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί, στο 26.7%.




ΠΑΤΡΑ: Η αγορά της Πάτρας εμφανίζει τη δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση ως προς το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων που απογράφηκαν. Η αύξηση αυτή που είναι της τάξης του 1,8% έρχεται να ανατρέψει την τάση αποκλιμάκωσης του φαινομένου των κλειστών καταστημάτων που παρατηρήθηκε την τελευταία διετία. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην παρούσα καταγραφή το ποσοστό των κλειστών καταστημάτων αγγίζει το ιστορικά υψηλότερο επίπεδο που έχει παρατηρηθεί.



Κέρδος online 31/10/2016 10:36


Cine ΑΡΓΩ: Προβολή της ταινίας "Coffee and cigarettes" - Πέμπτη 3/11

Η κινηματογραφική ομάδα του Cine ΑΡΓΩ σας προσκαλεί για έναν καφέ κι ένα τσιγάρο,
την Πέμπτη 3/11 και ώρα 20:30
στο Κέντρο Νεότητας Χαλανδρίου (Αντιγόνης 56 & Δαναΐδων),
παρέα με ένα απίστευτο cast ηθοποιών, τραγουδοποιών και άλλων,
στην προβολή της εξαιρετικής ταινίας του Jim Jarmusch
"Coffee and cigarettes"
(Καφές και τσιγάρα)



Παραγωγή: ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ιταλία - 2003
Σκηνοθεσία - Σενάριο: Jim Jarmusch
Πρωταγωνιστούν: Bill Murray, Roberto Benigni, Steve Buscemi, Tom Waits, Iggy Pop, Cate Blanchett,
Jack White, Meg White, The RZA, The GZA, Steve Coogan, Alfred Milina, Taylor Mead,
Katy Hansz, Isaac de Bankole`, Bill Rice και άλλοι...
Διάρκεια: 95΄

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ


ΚΟΥΙΖ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ; ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ή ΜΕ MAIL.




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΑΣΩ GENERAL - ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ - ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΤΙΜΗ




Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις GEMA το βιβλίο της Jane Hawking "Ταξιδεύοντας στην αιωνιότητα. Η ζωή μου με τον Στίβεν"

Jane Hawking
Ταξιδεύοντας στην αιωνιότητα
Η ζωή μου με τον Στίβεν
Μετάφραση: Έφη Φρυδά
Σελ.: 672, τιμή: 17 € (με τον ΦΠΑ)ISBN: 978-960-6893-33-9
ΕΚΔΟΣΕΙΣ GEMA


Η Τζέιν Χόκινγκ, η πρώτη σύζυγος του ιδιοφυούς αστροφυσικού Στίβεν Χόκινγκ, αφηγείται τις αναμνήσεις της από την κοινή τους ζωή σε ένα συγκινητικό βιβλίο, στο οποίο βασίστηκε η βραβευμένη με Όσκαρ ταινία «Η θεωρία των πάντων» (2014).

Πρόκειται για τη συναρπαστική ιστορία του γάμου τους, του τραυματικού διαζυγίου τους αλλά και της πρόσφατης συμφιλίωσής τους. Σ’ αυτό το εξαιρετικά ειλικρινές αλλά και αστείο βιβλίο, η Τζέιν Χόκινγκ περιγράφει όχι μόνο τα ιδιαίτερα περίπλοκα και οδυνηρά διλήμματα του πρώτου της γάμου αλλά και τον τρόπο με τον οποίο τα τρωτά σημεία της σχέσης του ζευγαριού τονίζονταν από τον αντίκτυπο που είχε η φήμη και ο πλούτος στη ζωή τους. Το αποτέλεσμα είναι ένα βιβλίο για την αισιοδοξία, την αγάπη και την αλλαγή, που θα μιλήσει στην καρδιά και το μυαλό του αναγνώστη.  
Έγραψαν για το βιβλίο:

«Ο Στίβεν Χόκινγκ μπορεί να σκέφτεται σε έντεκα διαστάσεις, αλλά η πρώτη σύζυγός του έχει μάθει να αγαπάει σε πολλές».
-The Sunday Times
«Τι γίνεται ο χρόνος όταν διαλύεται ένας γάμος; Και τι απογίνεται μια γυναίκα που έχει τοποθετήσει όλο της το είναι μέσα σ’ αυτή τη σφαίρα; Για την Τζέιν Χόκινγκ η φυσική επιστήμη της αγάπης και της απώλειας βρίσκεται σ’ ένα προσωπικό σύμπαν».
-The Guardian
  
ΕΚΔΟΣΕΙΣ GEMA: Μαρασλή 3, 106 76 Αθήνα,
τηλ.: 210- 7258350, fax: 210- 7222072,


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ



Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *