Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Όμιλος ΙΑΣΩ: Μοναδικές Διακρίσεις στα Healthcare Business Awards 2019

Ο Όμιλος ΙΑΣΩ απέσπασε 4 βραβεία για το υψηλό επίπεδο της ιατρικής φροντίδας και των παρεχόμενων υπηρεσιών, για την επένδυση του σε νέες ...

Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΚΟΥΦΗ ΤΟΥ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ! ΧΑΧΑΧΑ!


ΥΠΟΙΚ: Έτσι πρέπει να είναι ο εφοριακός – υπόδειγμα, αλλιώς …..

Το «Κατά Στουρνάρα Ευαγγέλιον» είναι αυτό που θα πρέπει να μάθουν απέξω και ανακατωτά οι εφοριακοί! Πρόκειται για μια εγκύλιο του Υπουργείου Οικονομικών που περιλαμβάνει ένα σύνολο συμβουλών για όλους όσους εργάζονται στις εφορίες με γνώμονα τη σωστή συμπεριφορά, την εργατικότητα, την συνεργασία, την…. και όχι το φακελάκι.

Πως ΠΡΕΠΕΙ να είναι ο εφοριακός-υπόδειγμα;


1) Να είναι ευγενικός και ΟΧΙ να σε καλημερίζει με μπινελίκια, νεύρα και μούτρα!

2)Να είναι εξυπηρετικός και ΟΧΙ να σε στέλνει από γραφείο σε γραφείο για πλάκα!

3)Να είναι αμερόληπτος και ΟΧΙ να βάζει την υπογραφή του μόνο σε συγγενείς, γείτονες και σε πρόσωπα που γουστάρει!

4)Να είναι εργατικός και ΟΧΙ ειδικός σε πασιέντζες, καφεμαντείες και κους κους !!!

5)Να είναι τυπικός και ΟΧΙ να πηγαίνει στο γραφείο του αφού πρώτα περάσει από 10 καφετέριες!!!

6)Να είναι συνεργάσιμος και ΟΧΙ να κάνει διάλογο μόνο με τους deliverάδες!!!!

7)Να είναι ευσυνείδητος και ΟΧΙ να επιμελείται μόνο τα μαλλιά, τα νύχια και την τσέπη του!

8)Να είναι εχέμυθος και ΟΧΙ να βγάζει στη φόρα τις υποθέσεις των φορολογουμένων σαν άλλος πανελίστας!

9)Να είναι αδιάφθορος και ΟΧΙ με master στο φακελάκι!!!!

ΚΗΔΕ: Κώδικας Ηθικής Δεοντολογίας Εφοριακών!

Ο εφοριακός στην Ελλάδα του 2013 θα ΠΡΕΠΕΙ επίσης:

1) Να διορθώνει αμέσως το οποιοδήποτε λάθος θίγει δικαιώματα κάποιου πολίτη και ΟΧΙ να χύνει φραπέδες από την απροσεξία του πάνω στα χαρτιά των φορολογουμένων

2) Να απαντά με συνέπεια στα αιτήματα των πολιτών είτε γραπτώς, είτε τηλεφωνικώς είτε αυτοπροσώπως ακόμη και αν εκείνη τη στιγμή λύνει στο κινητό του τα προσωπικά του!

3) Να συνεργάζεται με τους συναδέλφους του και ΟΧΙ μόνο να τους κουτσομπολεύει, διότι μόνο όταν οι υπάλληλοι μιας υπηρεσίας επιλέξουν να συνεργαστούν μεταξύ τους για να κάνουν πραγματικότητα τις διατάξεις του παρόντος Κώδικα, με την καθημερινή εφαρμογή των αρχών του, θα αναδειχθεί η πραγματική του αξία!

4) Να είναι συνεπής στο ωράριό του και ΟΧΙ να πηγαίνει στη δουλειά μόνο όταν δεν έχει τι άλλο καλύτερο να κάνει

5) Να εργάζεται πέραν του ωραρίου όταν υπάρχει ανάγκη και ΟΧΙ να φεύγει μια και δύο ώρες νωρίτερα και καλά για να προλάβει ανοιχτές τις τράπεζες!!!!!!!!!!!!!!

6) Να θέτει τις ηθικές αρχές πάνω από το ατομικό κέρδος ή συμφέρον και ΟΧΙ να εργάζεται με βάση τα γλυκά, τα λεφτά και τα τελάρα με φρούτα που θα του φέρουν από το χωριό!!!!!!!!!

7) Να νουθετεί συνάδελφό του σε περίπτωση που αντιλαμβάνεται ότι είναι έτοιμος να προβεί σε μια ενέργεια, η οποία έρχεται σε αντίθεση με τον Κώδικα. Να τον βοηθά να καταλάβει ότι αυτό που πρόκειται να κάνει δεν επιτρέπεται και ότι πρόκειται για λάθος που θα μπορούσε να στοιχίσει ακριβά και στον ίδιο και στην υπηρεσία και ΟΧΙ να τον απειλεί πως θα τον καρφώσει αν δεν πάρει και αυτός το κάτι τις του!!!

8) Να χρησιμοποιεί την υλική ιδιοκτησία όπως τα τηλέφωνα, τους υπολογιστές, την πρόσβαση στο Διαδίκτυο, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τα φωτοαντιγραφικά μηχανήματα μόνο για δουλειά της υπηρεσίας και περιστασιακά για μη επαγγελματικούς σκοπούς και μόνο εάν μια τέτοια χρήση είναι λογική και περιορισμένης διάρκειας και δεν εμποδίζει την εργασία και ΟΧΙ να βγάζει φωτοτυπίες τα βιβλία και τα βοηθήματα των παιδιών του.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: http://24hathenspress.wordpress.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *