Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

Συζήτηση με τους καταληψίες μαθητές του Χαλανδρίου.



Ήμουν πολύ τυχερός που σήμερα βρέθηκα έξω από ένα, από τα πολλά υπό κατάληψη σχολεία της πόλης μας, συζητώντας με τους «επαναστάτες» μαθητές μας. Τι διαπίστωσα;

Το θυμό τους!

Θυμό για όλους και για όλα.

-Αρνούμαστε να δεχτούμε τις πολιτικές υποβάθμισης του σχολείου μας.
-Αρνούμαστε να υποκύψουμε στο νέο σύστημα που προωθεί την παραπαιδεία.
-Δεν μας καταλαβαίνουν οι γονείς μας, αδιαφορούν οι καθηγητές και αρνούμαστε να γίνουμε πειραματόζωα στα σχέδια του Υπουργείου.

Ερώτηση δική μου. Στη θέση αυτού του παιδοκτόνου συστήματος που αντιμάχεστε τι θα προτιμούσατε να υπάρχει;

Σιωπή.

Δεύτερη ερώτηση . Γιατί θεωρείται ότι προβαίνοντας σε έκνομες πράξεις κατάληψης δημοσίων κτηρίων, θα πετύχετε το στόχο σας , ο οποίος δεν είναι και συγκεκριμένος;

Πάλι σιωπή.

Τρίτη ερώτηση. Πως είναι δυνατόν μια αυθόρμητη αντίδραση σας να συμπίπτει με άλλες αντίστοιχες σε 500 σχολεία της χώρας, χωρίς να υπάρχει συντονιστικό κέντρο;

Σιωπή και πάλι σιωπή. Ένοχη για κάποιους, με απορία για τους περισσότερους.

Ποιος κρύβεται άραγε πίσω από αυτή την κίνηση και εκμεταλλεύεται το θυμό σας; Γιατί τώρα και όχι κατά τη ψήφιση του νόμου που έγινε πριν δυο χρόνια; Πως θα αντιδρούσατε αν μια άλλη ομάδα πολιτών διεκδικούσαν δυναμικά την εφαρμογή του νόμου ανοίγοντας τα σχολεία με το ίδιο δικαίωμα που εσείς τα κλείσατε;

Την πρώτη επανάσταση που πρέπει να κάνετε αγαπητά μου παιδιά είναι στους ινστρούχτορές σας.

Οι επαναστάσεις δεν γίνονται από επαναστατημένους, αλλά από επαναστάτες που εμπνέουν το καλύτερο , το ανώτερο και το συγκεκριμένο.

Οι επαναστάσεις δεν επιτυγχάνονται γκρεμίζοντας, αλλά κτίζοντας.

Οι επαναστάτες δεν βάζουν αλυσίδες , τις σπάνε.

Οι επαναστάτες δεν κλείνουν πόρτες, τις ανοίγουν.

Οι επαναστάτες δεν καθοδηγούνται , καθοδηγούν.

Οι επαναστάτες δεν διχάζουν, συσπειρώνουν.

Οι επαναστάτες δεν αρνούνται, προτείνουν.

Οι επαναστάτες είναι άριστοι σε όλα και εμπνέουν με το παράδειγμα τους.

Μη μπερδεύεται την επανάσταση με την μαγκιά.
Μη μπερδεύεται την μαγκιά , με την λεβεντιά.
Μαγκιά είναι η εγωιστική και απροσδιόριστη άρνηση σε όλα.
Λεβεντιά είναι η προσφορά και η προσδιορισμένη άρνηση του ΕΓΩ.
Η λεβεντιά είναι επανάσταση και η επανάσταση θέλει λεβεντιά.

Αυτός που σέβεται τους νόμους , ανέχεται το διαφορετικό και αγωνίζεται να αλλάξει τα πάντα δημιουργώντας, είναι και λεβέντης και επαναστάτης

Επαναστάτης είναι ο μαθητής αυτός που έχει στόχο στη ζωή του, και μεθοδεύει την επίτευξη του με κόπο και σχέδιο.

Επαναστάτης είναι ο μαθητής αυτός που σέβεται τον δάσκαλο του , τους συμμαθητές του, το δημόσιο χώρο, που εμείς οι γονείς σας, σας τον έχουμε παραχωρήσει για να σπουδάσετε.

Επανάσταση σημαίνει μια διαρκής διαδικασία ανάπτυξης μέσω της γνώσης. Και γνώση προσφέρουν τα σχολεία. Ναι! αυτά τα άθλια σχολεία, με τους αδιάφορους καθηγητές και τα οπισθοδρομικά συστήματα. Αλλά είναι πολλαπλασίως καλύτερα, από τα κλειστά σχολεία.

Αντώνης Κρούστης
Fileleftheros1966.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *